teraszcafe

Szöveg - Irodalom - Marketing - PR CIKKEK elhelyezése - Linképítés - Terasz Budapest

Tartalom - szöveg - PR-cikk - linkelhelyezés

A szöveges tartalom és a videók

PR-cikket azért használunk a keresőmarketingben, mert szöveges hiperhivatkozás, azaz link helyezhető el benne, amely fontos a Google-rangsorolásban. A szöveg tartalom azonban háttérbe szorul. A napokban az Arvisura Rádió műsorában arról beszélgettek, mennyire megváltoztatták a felhasználási (fogyasztási) szokások a zenei videók tartalmát. Néhány éve még a tv (vagyis Magyarországon az MTV) előtt ülve várták az emberek, hogy végre sorra kerüljön kedvenc klipjük, ma viszont a YouTube a központi zenei csatorna, de azt is egyre többen nézik/hallgatják mobilon. (Persze általában csak fél szemmel, mert közben valami mást is csinálnak.)

Van azonban egy bökkenős következmény: Egy olyan, barokkosan megrendezett, sok szereplős klip, mint Michael Jackson 1993-ben készült Thriller (rendező John Landis, lásd lent) a kis képernyőn nem érvényesül. Ma nem nagy apparátusra, lehengerlő látványra, inkább nagy ötletekre van szükség. A beszélgetés egyik résztvevője, Sean Drake rendező legnagyobb örömömre egyik kedvencemet, a futógépes Here it goes again klipet hozza fel példának - lásd fent -, ami egyetlen kameraállásból készült, semmiféle digitális trükköt nem tartalmaz, viszont maga az alapötlet (és a kivitelezés) rendkívül kreatív.

A '80-as években hangmérnökként dolgoztam. Én ugyan komolyzenei felvételeket készítettem, de megfordultam könnyűzenei stúdiókban is. Érthetetlenül figyeltem, hogy ruhásszekrény méretű hangfalakon, rettenetes hangerővel hallgatva keverik azokat a számokat, amiket azután az emberek finoman szólva is szerény minőségű kazettás "vólkmenen" (personal stereo), vagy nem kevésbé rettenetes "autós hifin" hallgatnak. (A stúdióban hallható részleteket, finomságokat, minőséget elnyeli a gyenge otthoni készülék és a környezeti zaj.)

Tulajdonképpen valami hasonló történik most az újságokkal is. Itt vannak az újabb és újabb megjelenési formák, a számítógép, az okostelefon, a táblagép, de továbbra is azt látjuk, hogy a kiadók többsége nem tesz mást, mint megpróbálja a hagyományos terméket az új formákba belegyömöszölni. Már most látszik, hogy nem fog menni. Technikai értelemben persze megoldható, sőt, ez a lebutítás kitűnően automatizálható, csak éppen a végtermék élvezeti értéke vész el.

Az újságoknak, magazinoknak is tanulniuk kellene a videóklipesektől. El kell szakadni a régi megoldásoktól, szokásoktól, inkább meg kell nézni, hogyan használják az emberek az új eszközöket és ennek megfelelően kell elkészíteni a tartalmakat. Aki ezt nem látja be, annak nincs esélye a túlélésre, hiába van tisztában a Tartalom - szöveg - PR-cikk fogalmával és a linkelhelyezés esélyeivel.

A bejegyzés trackback címe:

https://teraszcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr3916398480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

PR-cikkek a TeraszCafén. Linképítés

Link- és PR cikk elhelyezés blogban

PR cikkek megjelentetése azonnal. Kérjen árajánlatot: piarcikk@gmail.com. Marketing szöveg és link elhelyezés optimalizált weboldalon - PR cikk linképítés - áruk, termékek, honlapok bemutatása. Google helyezés javítás többek között kültéri teraszfűtés budapest és terasz beépítés bp. kulcsszavakkal. Public relations cikkek elhelyezése blogban. Tartalommarketing módszer: PR cikk linképítés: infrafűtés, teraszbeépítés Budapest. Áru, termék, szolgáltatás - Honlap optimalizálás - SEO

Friss topikok

Linképítő PR-cikk blog bejegyzései

Honlap SEO - keresőmarketing

Fűtéstechnológia

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása